Wednesday, September 18, 2013

Minor Morning sickness

Sy mengalami pening+loya utk makan nasi. Bila rasa pedih perut sentiasa, angin naik kepala jd dia punca sy x blh pergi keje.

Perut sy jadi sgt sensitif. Cepat lapar walau dah mkn bihun sup sebungkus, 2hrs after that dah mula kriukk kriuukkk utk diisi.

Perut sy saat ni sgt manja. X boleh terima nasi, semalam mama masak lauk ayam+terung+sambal belacan, sy hanya luak 3 suap dan uwekkkk.. tapi isi nya tak keluar lg. Cuma uweekk loya tu.

Skrg saya blh mkn bihun sup dan segala makanan bersup. Bangun tido dah mula pedih perut, sakit kepala. Tapi suami jenis x memanjakan saya. Dia expect sy jd seorang yg bdikari. Kadang frust sbb dia mcm xkisah ttg hal saya.

Nak buat cmane dapat suami x romantik. Hua3. Harini saya still ambil mc. Saya nak kena dapatkan rehat yg betul2 cukup. Esok baru memulakan tugAs saya sbg cleaner berjaya.

No comments:

Post a Comment